Klacht: VERSCHRIKKELIJKE BEDRIJF EN KLANTENSERVICE!

op 13 september 2018 over Estee Lauder in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

NIET HIER BESTELLEN! Afgelopen week hier besteld, zou hierbij zoals in factuur beschreven een giftje hier gratis bij krijgen. Nooit gekregen en een vriendin die na mij bestelde kreeg het wel! Hierover gebeld, een onbeschofte belgische klantenservice! 3 keren hebben ze de hoorn bij mij erop gegooid! Hierop een klachtenbrief gemaild naar Estée Lauder, zij hebben hier nooit op beantwoord. De artikelen dan maar retour sturen. Op de website staat er dat er in de doos een retourbon zit en het bij een UPS punt terug moest. Bij de doos zat er geen retourbon. Hierop gebeld. Zij gaven aan dat ik hun maar een mail moest sturen met al mijn gegevens en de artikelen en de reden van de retour. Ik gaf aan dat ik een bestelnummer had en waarom het niet makkelijker kan. Weer werd de hoorn erop gegooid! Nooit meer bestel ik hier en ik raad het iedereen af! Hadden ze mijn klacht netjes beantwoord, had ik het er ook erbij gelaten, maar voor Estée Lauder moet gewaarschuwd worden om deze online nooit aan te schaffen, naar je centjes kan je dan fluiten, mocht je je bedenken!

Als ik eindelijk op een net manier behandeld en beantwoord word. Niet de telefoon erop gooien en netjes mijn berichten voor een keer beantwoorden!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Estee Lauder

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Estee Lauder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aliciaradar1