Klacht: Verschrikkelijk slechte service

op 05 mei 2017 over Breman Installatiegroep in de categorie Installatiebedrijven

Op 19 januari j.l. is mijn nieuwbouwwoning opgeleverd, maar helaas was de door Breman geleverde radiator niet aangesloten omdat er niet passende beugels bij zaten. Een week later kwam er een monteur met nieuwe beugels, maar die pasten ook niet. Tevens maakte de monteur de opmerking dat hij de radiator evengoed niet kon installeren omdat hij ontdekte dat er een grote deuk in zat. Nadat hij foto’s van het probleem had gemaakt en deze aan hun kantoor had doorgegeven hoorde ik een aantal weken niets. Uiteindelijk zelf maar gebeld en daar hoorde ik dat ze van niks wisten en foto’s moest opsturen. Vervolgens hoorde ik weer een tijdje niks. Weer gebeld en toen ik hoorde ik dat ze er mee bezig waren en dat er een nieuwe radiator in bestelling was en dat ie volgende week geleverd zou worden. Zo’n beetje elke week hetzelfde verhaal en nooit nam Breman de moeite om me op de hoogte te houden. Ik moest er zelf steeds achteraan en telkens opnieuw aan weer iemand anders het probleem uitleggen. Afgelopen dinsdag (2 mei inmiddels) zelf maar weer gebeld en ja ze hadden goed nieuws want de radiator zou de dag erop eindelijk door de leverancier binnenkomen. Vandaag vrijdag 5 mei zou hij dan eindelijk geinstalleerd worden. Dus niet want nu bleek er een of andere koppeling te ontbreken. Deze onkunde heb Ik nog nooit meegemaakt. Vanmiddag maar weer gebeld om tekst en uitleg te vragen en een nieuwe afspraak te maken. Dat kon niet want iedereen van de afdeling nazorg was in gesprek en dus zou ik terug gebeld worden. Daarbij heb ik de opmerking gemaakt dat ze mij vandaag nog terug moesten bellen. Om 16:45 was ik nog niet gebeld en dus wederom zelf gebeld. Toen kreeg ik een bandje dat ze al gesloten waren terwijl op hun website staat dat ze om 17:00 sluiten. Echt een waardeloze service.

Wanneer mijn radiator hangt en zonder problemen aangesloten is en de directie excuses maakt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Breman Installatiegroep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Breman Installatiegroep nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Breman Installatiegroep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door heymansp