Klacht: VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF – NIET HIER BESTELLEN!!

op 23 april 2020 over Zitmaxx Wonen in de categorie Meubelwinkels

Verschrikkelijk bedrijf: onvriendelijk personeel, totaal niet meegaand, leveren buiten de deur of anders NIET geleverd. Willen enkel hun eigen zakken vullen en waardoor de consument de dupe is.

Toekomstige consumenten beter helpen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Zitmaxx Wonen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zitmaxx Wonen in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zitmaxx Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zitmaxx Wonen

Heeft op 23 april 2020 om 16:34 geantwoord

Beste Emma Zagema, bedankt voor je melding.

Momenteel leven wij allemaal in een onzekere wereld waar spijtig genoeg niemand iets aan kan doen. Op basis van je ingevulde gegevens kan ik echter helaas geen referentie terugvinden in ons systeem. Op dit moment leveren wij alleen tot aan de voordeur. De veiligheid van onze medewerkers staat voorop en ook doen wij er alles aan om de gezondheid van onze klanten te beschermen. Om die reden vinden wij het dan ook erg jammer dat je op deze wijze reageert. Wanneer je nog vragen of onduidelijkheden hebt dan vernemen wij dat graag van je.

Zitmaxx Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door Emzag