Klacht: Verscholen abonnementskosten

op 15 juni 2021 over Schoonmaak Student in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik heb me in mei ingeschreven voor een schononmaakster op ons nieuwe adres waar we in juni naar toe zouden verhuizen. Als minder valide persoon is schoonmaken voor mij onmogelijk. Ik heb duidelijk in de aanvraag aangegeven het nieuwe adres en dat we per juli op zoek zijn.
Wat me trok was dat de site schreef:

Betalen naar resultaat. U betaalt eenmalig een bemiddelingsbedrag, dit doet u pas op het moment dat er daadwerkelijk de gegevens van een hulp aan u geleverd zijn.

Echter kreeg ik 11 mei bericht dat de schoonmaakster gevonden was. Boos gereageerd dat ik nog helemaal geen schoonmaakster nodig heb en deze ook niet binnen 3 dagen kan ontmoeten. Ik heb in mijn email duidelijk aangegeven: Ik denk dat dit programma niet echt aansluit bij ons dus bij deze annuleer ik mijn verzoek.

Het antwoord: Wij zullen tijdelijk uw aanvraag luiten. Begin juni kunt u ons dan aangeven opnieuw uw aanvraag in behandeling te nemen.

En ineens kreeg ik een betaalverzoek. Ja mevrouw u heeft een abonnement! Ik heb helemaal niks joh! Ik heb geen service, geen schoonmaakster, dus ook geen abonnement.

In de tussentijd, niet onder de indruk van mijn ervaring op zoek gegaan naar een beter bedrijf en ik vond ik zoek huishoudelijke hulp. Me netjes ingeschreven, zou pas betalen wanneer hulp gevonden was en hoppa binnen een paar dagen weer een schoonmaaker aangeboden terwijl we pas per Juli iemand nodig hebben.
Ja mevrouw u heeft een abonnement afgesloten.
Wat blijkt: HET IS HETZELFDE BEDRIJF!
Zelfde werkwijze. Zelfde schandalige manier van tegen klanten (want hey als ik een abonnement heb, ben ik klant!) te praten.

Ik heb zelfs nog gezegd dat ik als 1 klant niet 2 abonnementen kan hebben voor dezelfde service bij hetzelfde bedrijf. Het feit is, ik heb hulp nodig. Simpel. Als ik ze dan moet gebruiken, prima, maar ik ga niet voor 2 abonnementen betalen voor dezelfde service maar het antwoord dat ik van Marijanne krijg:

U heeft zelf twee abonnement afgesloten bij twee verschillende websites. De ene is ook gericht op hulpen welke student zijn en de andere niet.

Het liefste zou ik helemaal geen abonnement met
Dit bedrijf alsmede hun affiliate hebben daar de manier van hoe ik behandeld ben, ronduit schandalig is. Je wordt als oud vuil behandeld. Beide sites moeten duidelijk op de voorpagina bijgaande kosten vermelde alvorens iemand klikt op inschrijven.
Maar als het er op aankomt dan wil ik de student geannuleerd hebben en maar 1 abonnement hebben.

Maar het liefst heb ik niks meer met dit bedrijf, want het is 1 bedrijf, te maken hebben.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoonmaak Student

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoonmaak Student nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dutchbunny