Klacht: Verschillende gebreken binnen 5 maanden

op 05 april 2013 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Begin december de Acer Aspire V3 aangeschaft,heb hem nu dus ruim 4 maanden en nu al allerlei gebreken: springt regelmatig vanzelf over van ene naar andere pagina(startscherm,bureaublad),scroll slaat op hol,regelmatig geen goeie internetverbinding(ligt niet aan router),tekst op internetpagina’s wordt soms veel kleiner weergegeven dan normaal..en zo kan ik nog wel even doorgaan!Begin er stevig van te balen! Heb hem gekocht bij Mediamarkt,ga hem volgende week terugbrengen..maar ken de klantenservice van Mediamarkt EN zal laptop aantal weken kwijt zijn ter reparatie,terwijl ik hem nodig heb voor mijn werk!

Met welke oplossing ik tevreden zou zijn: een nieuwe laptop krijgen,aangezien deze problemen wel heel snel zijn gekomen!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Acer

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Acer nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

7 jaren geleden - Klant een persoonlijk bericht gestuurd.

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 25 juli 2013 om 15:26 geantwoord

Op 12 april heeft het Contact Center, Afdeling Aftersales, de klant persoonlijk geinformeerd per e-mail.

Alle klachten die gemeld zijn door jvision