Klacht: Verschikkelijke aftersales/klantenservice

op 30 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In eerste instantie zeer tevreden over de app en de gewonnen veiling uiteraard, totdat het product dat ik gewonnen had, 2 bijzettafels, bezorgd werd. Met de verpakking was niets mis maar helaas heeft 1 bijzettafel beschadigingen aan het tafelblad en aan de korf. Dit kan gebeuren inderdaad, maar zorg ervoor dat er dan alsnog een goed product geleverd kan worden.

Na het uitpakken heb ik direct een mail naar de klantenservice gestuurd met foto’s van de beschadigingen. Helaas kreeg ik te horen dat ze niet aan omruilen doen. Het was mogelijk om een compensatie te krijgen, of ik mocht de producten zelf terug sturen. Waarom ze het überhaupt durven voor te stellen dat ik zelf de producten terug moet sturen als er een ondeugdelijk product is geleverd is mij ook raadsel.

Ze gaven verder aan dat het niet mogelijk was om een gedeelte van het product te vervangen omdat ze niet een andere set willen openmaken, deze willen ze natuurlijk zelf verkopen. Het zou in theorie mogelijk zijn dat ik nu opnieuw ga bieden op de bijzettafels en een veiling win. Ik hierna een goede set thuis gestuurd krijg en ik de beschadigde set terug stuur.

Dit is een typisch gevalletje van niet nadenkende aftersales en onnodig moeilijk doen. De set met beschadiging compleet omruilen voor een set zonder beschadigingen lijkt mij een stuk handiger.

Als ze de complete set omruilen voor een goede set.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vakantieveilingen.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste heer Evers, Ik heb zojuist gereageerd op uw mail. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 07 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Naar aanleiding op uw klacht zien wij dat er inmiddels een terugkoppeling aan u is gegeven per email.

Wij zien dat u inmiddels nieuwe bijzettafels heeft ontvangen van de aanbieder.

Wij hopen dat deze wel goed zijn aangekomen en wensen u veel plezier ermee.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Thomas Evers