Klacht: Verrekening eigen bijdrage

op 15 september 2016 over IZZ in de categorie Verzekering

Goedendag,
Ik heb een aparte tandartsverzekering bij IZZ. Ik krijg geld terug vanwege een implantaat nu heeft IZZ, eigenhandig, deze teruggave verrekend met mijn eigen bijdrage.
Volgens mij bepaal ikzelf hoe ik mijn eigen bijdrage betaal, dit kan nl in termijnen, en staat dit los van een aparte tandartsverzekering.
Vriendelijke groet,
Sandra Hendriks

Ik wil mijn geld van de ingediende declaratie terug en betaal zelf mijn eigen bijdrage, het jaar is nog niet eens om.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IZZ over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IZZ in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IZZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IZZ

Heeft op 15 september 2016 om 12:23 geantwoord

Beste Sandra,

Helaas kunnen wij dit inderdaad niet meer terug draaien. Ik begrijp dat je hier erg boos over bent. In onze verzekeringsvoorwaarden hebben wij opgenomen dat wij eventuele vergoedingen verrekenen met nieuwe openstaande kosten. Ik kan me goed voorstellen dat je dit erg vervelend vindt. Helemaal wanneer je het bedrag op je rekening verwacht. Ik vind het dan ook erg hinderlijk dat ik het niet kan terugdraaien. Het spijt me dat ik de klacht niet naar tevredenheid kan oplossen.

Madeleine

Heeft op 15 september 2016 om 12:28 geantwoord

Ik vind het belachelijk dat het niet kan worden teruggedraaid. Als het andersom zou zijn, zouden jullie alles in werking zetten om geld van mij te krijgen

Alle klachten die gemeld zijn door hendriks313@gmail.com