Klacht: verrassingsprijs blijkt een slechte verrassing

op 22 december 2017 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gefeliciteerd, u heeft gewonnen! Via www.bankgiroloterij.nl/verrassingsprijs kan ik mijn keuze maken.Verkeerde voorlichting en misleiding. Ik kan alleen een keuze maken als ik een extra lot neem.
dat wil ik helemaal niet. Ik wil een prijs naar keuze uit de kersttrekking.
Ik ga mij beraden of ik nog wel verder wil met een goede doelen loterij die zulke misleidende en agressieve informatie geeft. Een slechte beurt.
Ook een paar keer voor langere tijd aan de telefoon gehangen. Er werd niet opgenomen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik daadwerkelijk een prijs mag kiezen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BankGiro Loterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BankGiro Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door truuspopma