Klacht: Verrassingsbox vol defecte spullen en slechtwerkend verrassingscadeau

op 29 augustus 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Hallo,

Vandaag opende ik m\’n verrassingsbox vol \”spannende speelgoed\” blijkt dat de vibrator en de cockring niet werkt. Dus heb ik 30 euro betaald voor een vibrerend ei een paar roze blaadjes een kaars, handboeien en een kietelstokje van prut kwaliteit.. En het kan niet geretourneerd vanwege hygiëne..

Daarbij zou ik nog een 5 sterren cadeau krijgen waarbij op het plaatje stond een tv een iPhone een tablet en dan krijg ik een speaker zonder merk dat geen zuiver geluid geeft.

Ik bestel vaker wat bij de pabo en ben nu enigszins teleurgesteld. Ik hoop dat jullie wat voor me kunnen regelen.

Een goedwerkende vibrator

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Pabo

Heeft op 29 augustus 2016 om 17:05 geantwoord

Wij hebben op 29 augustus jl. telefonisch contact gezocht met de auteur van deze klacht. In dit gesprek is besproken dat we ofwel een nieuwe vibrator en cockring kunnen toesturen met een nieuw geschenk, of de auteur zou de ontvangen artikelen mogen retourneren en het betaalde bedrag wordt dan teruggestort. Er geldt namelijk een garantie op onze artikelen, waardoor defecten wel geretourneerd mogen worden.

Na het gesprek zijn de retourinstructies per email toegestuurd.

In overleg met de auteur zullen wij de klacht als opgelost afsluiten.

Tessa
Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Niettevreden.