Klacht: verrassing in de negatieve zin

op 19 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb een 3 daagse verrassing vakantie gewonnen voor 160 euro. Na dat ik gewonnen had, bleek dat ik bij de reservering 112 euro moest bij betalen. Op de website van vakantieveiling kon ik nergens vinden dat ik die 112 euro moest bijbetalen. Vervolgens had ik een verplichte keuze uit 4 luchthaven om van te vertrekken. Mijn veronderstelling bij de keuze uit de 4 luchthavens was dat het vertrek vliegveld wordt afgestemd op de woonplaats van de winnaar. Nu is Brussel aan mij toegewezen, en dat is voor mij het meest ongunstige qua afstand, want dat kost me nog 160 euro extra met de trein. Een medewerker van de verrassingstickets.nl vertelde me dat het niet meer veranderd kon worden. Op de website van vakantieveiling stond niet duidelijk vermeld dat er zoveel extra kosten bijkomen. Voor de consument moet het duidelijk zijn waar hij qua kosten aan toe is en het mag niet zo zijn dat de verborgen kosten duidelijk worden bij het reserveren. Een ander punt waar ik over wil klagen is de bestemming. Bij het aanvinken van de bestemming waar je niet naar toe wilde, stond Milaan er niet bij, maar toch krijg ik hem! Ik zou jullie willen verzoeken de reservering te annuleren en het tot nu toe betaalde bedrag, terug te storten op mijn rekening IBAN NL 80 ABNA 0415347882 t.n.v. Lucy Lianasari.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 19 augustus 2016 om 14:14 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met uw gewonnen arrangement.
Wij hebben de veiling bekeken en zien dat er verschillende redenen zijn waardoor er kosten bij kunnen komen. U hebt van Verrassingsticket een factuur ontvangen en daar zou een overzicht bij moeten staan waarop staat uitgelegd waarom u extra kosten moet betalen. Om u beter te kunnen helpen zouden wij graag deze factuur willen ontvangen zodat wij het voor u kunnen nakijken.
Dit kunt u mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Lydia
Webcare-VV

Alle klachten die gemeld zijn door llianasari