Klacht: Verplichte update 11.02.1565 loopt vast

op 16 oktober 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

De verplichte update 11.02.1565loopt vast. Als ik een keuze maak voor een bepaald fotoboek, loopt het programma vast. Na enkele minuten komt het tot leven (ik kan weer een keus maken) maar dan herhaalt zich de geschiedeneis.

Als het programma werkt als de vorige versie. Prima resultaat toen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Albelli

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw Raaijmakers, We vinden het erg vervelend dat u problemen ondervindt met het gebruik van ons fotoboekprogramma. Via e-mail hebben we de benodigde informatie van u ontvangen. Onze technische dienst gaat hiermee aan de slag om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing. Met vriendelijke groet, Albelli

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 15 november 2016 om 14:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Raaijmakers,

Wij hebben uw e-mailadres gecontroleerd en geconstateerd dat het probleem is opgelost naar aanleiding van de meest recente update van het fotoboekprogramma. U kunt de fotoboeken weer naar behoren openen en verder opmaken. Heeft u in de toekomst nog vragen, dan vernemen wij dat graag van u.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door H.L.M.