Klacht: Verplicht abonnee?

op 14 augustus 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar mei een abonnement aangesmeerd gekregen, zou geheel gratis zijn en toch heb ik elke maand moeten betalen voor het abonnement. Vaker geen krant krant in de bus gehad dan dat ik die wel kreeg.
Ik heb het abonnement rond april daarom ook stopgezet, ben nu nog aan het betalen (we zitten alweer in augustus) en krijg nog steeds geen krant! Kreeg als goedmakertje een bon voor een gratis krant.
Nu zou 10 augustus de laatste datum zijn van dit abonnement, hoewel ik nu weer een acceptgiro van de Volkskrant heb liggen, dat er een nieuw abonnement op 18-07-2017 van start gaat.
Klantenservice al voor de zoveelste keer aan de lijn gehad en hoewel ik vriendelijk blijf is het soms toch wat moeilijk, omdat ze het in feite afschuiven. Ook dat de krant al in geen tijden komt wimpelen ze af als: neehoor mevrouw, er zijn in uw buurt geen bezorgproblemen. Dus ook de klantenservice is niet wat het zou moeten zijn.

Gewenste Oplossing:

Dat ze eindelijk een keer ECHT dit abonnement stopzetten, de laatste factuur verscheuren en de rest mogen ze wat mij betreft houden en investeren in een goede klantenservice.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geennaam121