Klacht: Verplicht 2e box af moeten nemen

op 18 oktober 2016 over Marley Spoon in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

In september wilden we eens een maaltijdbox van marley spoon proberen. Mijn vrouw heeft toen gebeld of het ook eenmalig kon om uit te proberen. Er werd ons bevestigd dat dit mogelijk was. We hebben die box dus besteld en wat bleek later? We kregen na ontvangst van de eerste box bericht dat we de tweede ook bezorgd kregen. We hebben toen gebeld met marley spoon en ook al was ons toegezegd dat het eenmalig was moesten we ook deze box gewoon betalen. We hadden dit online zelf af moeten zeggen terwijl we duidelijk hadden aangegeven dat dit niet kon omdat we op vakantie waren en de internet verbinding erg slecht was. Geen enkel begrip hiervoor. Daarnaast waren we niet eens tevreden over de eerste box (eten was echt niet lekker!!). De medewerker aan de telefoon was onverbiddelijk, we konden er echt niet van af (volgens mij gewoon een kwestie van 1 druk op een knop). Klantenservice is echt belabberd met totaal geen enkel spatje menselijkheid en klantenbinding. Blijkbaar denken ze daar alleen aan geld verdienen!! Toen de tweede box werd bezorgd waren we niet thuis en ipv ons te bellen of een berichtje te sturen of op z\’n minst de box even bij de buren af te leveren (die waren gewoon thuis) werd het gewoon voor onze voordeur gezet (temp was toen nog boven de 23° C). Voor het zelfde geld waren we veel langer weg en was het eten gaan bederven (voedsel in de box moest koel staan). Ook deze 2e box was niet te eten en meeste hebben we dus weg gegooid. Slechts enkele dingen kunnen gebruiken. Voor ons nooit geen marley spoon meer. Hello fresh is veel lekkerder en daar is de klantenservice in ieder geval een stuk beter.

Als eerste dat we de tweede box alsnog niet hoeven te betalen aangezien ons werd toegezegd dat we eenmalig een box konden bestellen zonder verdere verplichtingen. Ten tweede een normale klantvriendelijke reactie met enig inlevingsvermogen als het om bepaalde situaties gaat. Leid mensen op om klantvriendelijk en klantgericht te zijn en blijven.

Alle klachten die gemeld zijn door Johan van Heuven