Klacht: Verpaupering en toch hoge huurprijs vakantiewoning

op 18 juli 2017 over Sunparks in de categorie Vakantieparken

Aanwezig op het park (De Haan, Belgie) van 19 juni tot en met 7 juli. Je verwacht na het betalen van een aanzienlijk huurbedrag een mooie en verzorgd 4 persoons-vakantiewoning zoals afgebeeld op de site. Helaas de foto’s zijn mooier dan de werkelijkheid. Hieronder onze klachten (willekeurige volgorde):
1] Handgrepen van de deuren zitten los en bij te hard trekken heb je al de greep in je hand.
2] Beide kranen in de badkamer lekken, er loopt continu een straaltje warm water uit, hierdoor slaat de CV regelmatig aan. Het straaltje water in de badkamer moet toch verwarmd worden. Niet echt milieubewust!
3] Overal staan picknicktafels, helaas ontbrak deze bij ons huisje.
We hebben een melding gemaakt van punt 1, 2 en 3. Een monteur is langsgekomen en meldde dat dit niet verholpen kon worden en is lachend vertrokken. We voelde ons niet serieus genomen.
4] het schilderwerk aan de buitenkant is haveloos en al jaren niet gedaan, daarbij zitten er grote houtrotgaten in de kozijnen.
5] De koelkastdeur sluit niet meer, gevolg ijsafzetting en de temperatuur in de koelkast is niet meer regelbaar. Bij aankomst hebben we eerst de gehele koelkast schoongemaakt, de schimmel zat op de rubbers.
6] De deuren van de keukenblok hangen scheef en zijn beschadigd.
7] Keukeninventaris is minimaal, zelf koken wordt niet ondersteund, 1 pan en 1 koekenpan. Dus eerst de gebakken aardappelen opeten en vervolgens ga je vlees bakken. Wil je uiteten in het park dan zijn de prijzen dusdanig dat je beter buiten het park een leuk restaurantje kan opzoeken.
8] De schoonmaak gaat met de Belgische slag, daar kunnen de schoonmaakdames niets aan doen. Ze krijgen een minimaal aantal minuten om het huisje schoon te maken, maar als gast baal je toch echt als je keuken, badkamer en toilet niet schoon zijn bij aankomst.
9] Met mooie weer ga je toch lekker buiten zitten, dat is ook een ervaring, de betegelde vloer/tuin is zo oneffen dat het een kunst is om op een plastic stoel recht te zitten en maar hopen dat er geen stoelpoot afbreekt.
10] De huurperiode is slechts voor 5 of 7 dagen. elke week (19-6, 26-6 en 3-7) hebben wij ons opnieuw moeten aanmelden via de site en stonden we weer bij de balie om ons in te schrijven voor de benodigde pasjes.
11] Tot onze verbazing moesten wij 40 euro betalen voor 7 dagen Wifi. Daarnaast had je voor 1 week gratis een half uur WIFI in de gezamenlijke ontmoetingsruimte. Ook hier kregen we het nare gevoel dat Sunpark haar aandacht vooral besteed aan het binnenhalen van opbrengsten en de belevingswereld van een klant naast zich neer legt.

De prijs-kwaliteit staat totaal niet tot elkaar. Wij hebben een ontevreden gevoel aan de vakantie overgehouden, dit is medemogelijk gemaakt door Sunparks, bedankt daarvoor!! Wij zullen geen ambassadeur van Sunparks De Haan worden en zeker onze ervaring delen met familie en vrienden.

een prijscompensatie en investering in vakantiewoningen zelf!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunparks over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunparks in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunparks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunparks

Heeft op 20 juli 2017 om 11:15 geantwoord

Op 20 juli jl. heeft het Webcare Team van Sunparks een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Alle klachten die gemeld zijn door 7314HZApeldoorn