Klacht: Verouderd lesmateriaal

op 25 mei 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik wilde vol enthousiasme beginnen aan een opleiding bij de NTI. Alleen toen ik even alle boeken ging na kijken om te kijken wat ik ging leren, zag ik dat de boeken 6 tot 16 jaar oud zijn. Alles wat er in stond, had betrekking op de techniek van 10 jaar geleden, spelling en grammatica wat niet meer klopte. Hier heb ik een klacht van ingediend en hun reactie was; alle boeken zijn up to date en wij wensen je nog heel veel succes met de opleiding. In mijn klacht had ik aan gegeven dat ik geen vertrouwen heb in de stof en dat ik iets nieuws wil leren en geen verouderde stof. Hierbij heb ik aangegeven dat als geen nieuwe informatie hebben ik uitgeschreven wil worden. Aan mijn verzoek hebben ze geen gehoor gegeven. Toen heb ik een bezwaar tegen de klacht ingediend. Daarbij heb ik nogmaals het zelfde aan gegeven en dat ik graag binnen 2 weken antwoord wil. Ik heb toen een bevestiging gekregen dat ze het bezwaar hebben ontvangen en dat ze hun best doen om binnen 4 weken antwoord te geven. We zijn nu 5 weken verder en ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ze houden zich niet aan hun eigen regels en ik wil graag snel antwoord, want ik ben nog wel aan het betalen, voor een opleiding die ik niet volg.

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terug krijg en uitgeschreven word van de opleiding.

Alle klachten die gemeld zijn door Debs12