Klacht: Verouderd en vuil huisje 766

op 09 augustus 2018 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.

Aangezien we geen mensen zijn die direct hun ongezouten mening geven op sites als Zoover en andere openbare vakantiesites, willen we deze mail eerst naar jullie sturen en we ontvangen graag eerst reactie van jullie.

Deze week zijn we met drie gezinnen op vakantie in Reuver op vakantiepark Lommerbergen van Landal Greenparks. Ieder jaar kiezen we in de zomervakantie een geschikte vakantiebestemming om samen met onze gezinnen een schone en prettige plek om op vakantie te gaan.

Al jaren, sinds 2012 maken we regelmatig gebruik van de accommodaties van Landal Greenparks in Nederland.. Eigenlijk iedere keer naar volle tevredenheid.( 2x ’t Loo, Susteren, Anjum en nu Reuver)

Echter zijn we dit jaar bijzonder ontevreden over de huisjes op het park. Ondanks de begripvolle reactie van de medewerkers van de receptie willen we de klachten ook met jullie delen. De huisjes waren bij aankomst niet schoon ( de vloeren waren vies) Onder het bed lag een aansteker en de ramen waren vies en er zaten zelfs pleisters op. De vloeren, waar onze kinderen in de leeftijd van 1 tot en met 4, op spelen zijn na een grondige wasbeurt van ons zelf nog steeds niet schoon.
Het terras is verzakt, tegels gescheurd en er lagen nog een aantal peuken op het terras. ( Onze kinderen zijn al meerdere keren gevallen)

We waren op de hoogte dat de staat van de huisjes, vergeleken met de andere parken gedateerd zijn. Kortom; een bewuste keuze om wel voor dit park te kiezen vanwege de vele activiteiten. Echter het is niet alleen gedateerd. Er zit ‘veel roest’om de kranen in de badkamer en om de deuren. Stoelen en banken zijn flink beschadigd. Metaal zichtbaar en leuningen ingezakt. ( Diverse foto’s gemaakt om dit te verduidelijken)

Een deel van deze klachten is keurig opgelost door medewerkers van de receptie.Ramen zijn schoon gemaakt en de stoel is geruild. ( Deze stoel is wel oud en ook flink beschadigd). Helaas is er naar meerdere meldingen nog niets gedaan met het terras. Kortom; morgen weer naar de receptie!!!

Ter compensatie is een ander huisje aangeboden.. We zijn nog in overweging of we hier gebruik van gaan maken. Dan moeten we weer alles verplaatsen en met de 2 kinderen is dit niet heel wenselijk.

Met deze mail willen we aandacht vragen voor de achterstallige onderhoud van de huisjes ook voor de mensen die nog gebruik gaan maken van dit park. We hebben al gehoord van andere mensen en gehoord van andere mensen dat onze mening en bevinding niet op zichzelf staand zijn. (Diverse overeenkomende klachten)

Tevens zou er contact worden opgenomen door de manager. Dit is 3 dagen later niet gebeurd en het terras is nu na meerdere meldingen niet hersteld en is niemand komen kijken. Het vertrouwen neemt ook hierin dus af.

We ontvangen graag een reactie van U.

Gewenste Oplossing:

Dat er voor de volgende vakantiegangers de problemen zijn opgelost. Dat zij wel een van een schone vakantie kunnen genieten.

Tevens zou, mede vanwege de diverse bezoeken aan de Landal Parken, een vergoeding op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Landal GreenParks in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Lanning1955

4 maanden geleden - Inmiddels heeft de manager van het park keurig al contact gezocht. Helaas was het door ons voorgestelde vergoeding niet mogelijk. We hebben maandag een afspraak om een passende oplossing .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Landal GreenParks een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Landal GreenParks

Heeft op 13 augustus 2018 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lanning,

Wij hebben begrepen van het park, dat er inmiddels opnieuw contact is geweest tussen u en de Park Manager. Er is een oplossing aan u geboden welke geaccepteerd is.

Wij gaan er daarom vanuit dat uw klacht hiermee is opgelost en gaan over tot sluiting van dit dossier.

Met vriendelijke groet,
Team Gastenservice.

Heeft op 10 september 2018 om 14:25 geantwoord

Inmiddels, 4 weken verder, hebben we nog geen aanbod ontvangen. Deze zou met de post worden verzonden.
Wellicht is er iets misgegaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Lanning1955