Klacht: Vernielen van tuin

op 28 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

De bezorger wil waarschijnlijk vanuit zijn auto de krant in de brievenbus doen, maar beschadigd daarmee de (nieuwe) oprit. Wil wrsch niet uitstappen om de krant op een fatsoenlijke manier in de brievenbus doen. Ik accepteer dit niet meer omdat mijn tuin vernield wordt!

Geen beschadiging meer aanbrengen aan de oprit anders zal ik de Telegraaf de onkosten in rekening brengen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 juni 2017 om 16:44 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Peereboom,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u schade heeft opgelopen aan de oprit. Onze excuses voor het ongemak.

Uw klacht hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. U kunt ervan uitgaan dat de nodige maatregelen genomen worden en de krant vanaf heden op een zorgvuldige manier wordt bezorgd.

Mocht onverhoopt een dergelijk incident zich wederom voordoen, dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden via telefoonnummer 088-8248242 of via www.mijnmedia.nl. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht snel en efficiënt in behandeling te nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Parrebeam