Mijn Klacht:
Op 5 november 2014 een pakket verstuurd van mijn zilveren armband met dhl4you.
Na 3 weken is het pakketje nog steeds niet ontvangen en contact opgenomen met dhl4you. Na overleg met klantenservice heb een claim ingediend. De claim is op 14 januari 2015 afgewezen met reden dat het op 28 november is geleverd met een andere tracking nummer en voor hun is de zaak afgedaan. Ik heb contact opgenomen met de ontvanger maar nog de ontvanger als ik hebben iets rond 28 november 2015 wat ontvangen. Ik heb dhl4you tot 2 maal toe om handtekening ontvangstbevestiging gevraagd maar tot op heden geen reactie terug ontvangen.
aan iedereen die dit leest en die met dhl4you wilt sturen NIET DOEN, ze raken het kwijt of is zogenaamd geleverd.
Gewenste Oplossing:
Mijn vermiste armband retour

