Klacht: Verloren kaart ipv uitrijden

op 04 mei 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar binnen gereden via pinpas/contactloos betalen. Na een uur willen uitrijden en werkt het contactloos betalen niet. Meerdere malen op de belknop gedrukt, intercom was bezet. Weer naar binnen gereden en bij het loket gewacht. Niemand te bekennen en wederom op de bel gedrukt. Geen gehoor. Uiteindelijk gekozen voor ‘verloren kaart’ en 19 euro moeten betalen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rox90