Klacht: Verloren bagage, stoelreservering,

op 12 juli 2017 over Thomas Cook in de categorie Online Reisbureaus

Vreselijk en schandalig!
Wij zijn weken bezig geweest om de betaalde stoelreservering van mijn man in orde te krijgen en compensatie aan te vragen omdat onze vlucht zomaar was omgezet naar vertrek Düsseldorf ipv Amsterdam, helaas nog niets gehoord. En onze terugvlucht is wel Amsterdam dus wij konden niet met de auto naar Düsseldorf. Bij aankomst in San Fransisco 3 dagen geleden is de koffer van mijn man niet aangekomen. Naast kleding, camera en Go pro zit er medicatie voor mijn man in (is diabeet) en heeft al best veel in zijn handbagage meegenomen maar lang niet genoeg. Dus hier in SF steeds aan het bellen voor van alles. Niet echt een onbezorgde vakantie tot nu toe!!!

Help ons alstublieft!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Thomas Cook over deze klacht.

Bericht van Thomas Cook

3 maanden geleden - Geachte mevrouw Van Pelt, Wat vervelend om te horen dat uw vlucht is omgezet naar Düsseldorf, de stoelreservering niet zoals gepland is verlopen en uw ruimbagage niet is aangekomen. Dat is uiteraard geen fijne start van een vakantie in Amerika. Helaas opereert Thomas Cook Nederland los van Thomas Cook Group, waar de vlucht van Thomas Cook Airlines onder valt. Wij adviseren u daarom om contact op te nemen met Thomas Cook Airlines via één van de mogelijkheden op hun website: http://bit.ly/2e54Ht5. Wij wensen u veel succes en ondanks alles een fijne vakantie toe. Met vriendelijke groet, Thomas Cook Nederland

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Thomas Cook in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Thomas Cook een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Thomas Cook

Heeft op 14 juli 2017 om 16:47 geantwoord

Geachte mevrouw Van Pelt,

Wij vinden het vervelend dat u problemen heeft gehad met uw vlucht. De vliegtickets zijn geboekt via Thomas Cook Airlines. Omdat dit de pagina van de reisorganisatie Thomas Cook in Nederland is, adviseren wij u contact op te nemen met Thomas Cook Airlines, http://bit.ly/2e54Ht5.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Thomas Cook Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Tess2014