Klacht: Verlopen kadobon

op 21 februari 2018 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag uiteten geweest en bij betalen bleek de bon verlopen te zijn.
Bon zou verlopen zijn in juli 2017 ??

Contact gehad met diner cadeau maar die zijn totaal niet voor reden vatbaar, houden zich strikt aan hun regels. NIET klantvriendelijk, NIET meelevend.

Er staat ruim € 110 op de bon, dus ze zijn GROTE DIEF!!!
Heb een heel verhaal naar hun getypt wat de reden was deze bon niet besteed te hebben, maar ook daar doen ze niks mee.

Het enige wat je krijgt is 25% een jaar lang JOEPIE…. Waardoor onze kosten dus weer hoger oplopen en waardoor hun weer MEER VERDIENEN want restaurants betalen ook nog eens 18% hierover.

Gewenste Oplossing:

als het bedrijf uberhaupt als iets vriendelijker en medelevend zou reageren!

- Ik wil sowieso wel € 10 betalen om de bon te verlengen.

- De bon nu geldig maken voor 1 á 2 maanden.

de bon in de toekomst gewoon een langere geldigheid heeft!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verski01