Klacht: Verlies van gekocht Xbox live

op 03 januari 2014 over Microsoft in de categorie Software

Geachte meneer, mevrouw,

Per oktober heeft uw bedrijf de gebruikersvoorwaarden van xbox live gewijzigd. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, waarna ik uw xbox support heb gecontacteerd. Zij hebben voor mij een email verificatie traject gestart. Ik zou hierover op de hoogte gehouden worden via een ander email adres. Niks ontvangen.

Hierna nogmaals gebeld, hetzelfde traject, nogmaals met de belofte dat het binnen een week geregeld zou zijn. Opnieuw geen vooruitgang. Het is nu 4 maanden geleden, wat dus inhoud dat ik voor 4 maanden niet heb kunnen spelen, terwijl mijn abonnement wel door heeft gelopen. Daarnaast heb ik nog steeds geen toegang tot mijn account. Ik vind het account geen probleem, het xbox live echter wel. Het account betreft DaZz Funky.

Een kaart voor:
de 4maanden xbox live sinds oktober
5 maanden xbox live die nog resterend op het account staan
dus een totaal van 9 maanden

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Microsoft in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Youri N

6 jaren geleden - Beste Microsoft, Het is ondertussen 3 weken geleden dat jullie mijn klacht in behandeling hebben genomen. Echter heb ik nog steeds geen reactie ontvangen. Zouden jullie hiermee aan de slag willen gaan=Met vriendelijke groet, Youri Nijsten

Alle klachten die gemeld zijn door Youri N