Klacht: verlenging zonder toestemming na opzeggen einde contract

op 24 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

afgelopen september 2015 heb ik het mobiele abonnement schriftelijk opgezegd de einddatum van dit contract was april 2015 na een telefoontje met de klantenservice van KPN is deze beëindiging telefonisch bevestigd eind april wordt er plots weer geld van mijn rekening afgeschreven met als beschrijving abonnement , na diverse telefoontjes gepleegd te hebben bleek dat het abonnement stilzwijgend verlengd te zijn zonder mijn toestemming , wekelijks bel ik met KPN om te vragen of zij hun fout willen rechtzetten , iedere keer kreeg ik te horen dat ik zelf mijn verlenging heb aangevraagd en nu gewoon tot augustus 2017 moet blijven betalen , woedend was ik , eindelijk was een medewerker bereid om deze zaak verder te onderzoeken en heeft toegezegd dat het abonnement alsnog met terugwerkende kracht zal worden stopgezet dit zou binnen 14 dagen gebeuren en ik zou een schrijven ontvangen waarin het abonnement beëindigd is inmiddels ben ik een maand verder bel trouw iedere week of de bevestiging al verstuurd is , krijg ik te horen dat dit nog heel lang kan gaan duren omdat dit gewijzigd moet worden in China!!!! ondertussen wordt er iedere maand geld geïncasseerd en moet maar netjes afwachten ! hopelijk neemt KPN nu wel mijn klacht serieus want op hun eigen klacht die ik heb gestuurd wordt vooral niet gereageerd.

zo spoedig mogelijk een schriftelijk bevestiging dat het abonnement ten onrechte is verlengd en nu gestopt is . al het geld wat ik inmiddels al betaald heb per direct terug
en een excuus voor al het ongemak

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peti segers