Klacht: Verlenging Office abonnement

op 29 juni 2017 over Microsoft in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na verlenging van abonnement blijft het systeem melden dat ik moet reactiveren. De Help desk werkt niet. Ik ben 2x doorverbonden naar technische afdeling. Vanwege de slechter telefoonverebinding en omdat de hulpverlener geen oplossing vond heb ik op moeten hangen na 20 minuten ploeteren. De tweede keer heb ik een half uur in de wacht gestaan en tpoen maar opgegeven.

Gewenste Oplossing:

Als ik snel en goed geholpen wordt. Dit is echt heel slecht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HWMR