Klacht: Verlenging Norton Abonnement.

op 09 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb het bedrag van 129.99 euro overgeschreven op 23 mei 2016. nu op 9 juni is mijn abonnement nog niet met twee jaar verlengd,ik was wel vergeten het referentie nummer te vermelden. 258669226249 Ik hoop nu dat het wordt in orde gebracht.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement voor twee jaar verlengd wordt. na vijf dagen loopt mijn abonnement af.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 10 juni 2016 om 09:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

10-Jun-2016 De heer Casteleyn per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door u 666975