Klacht: verlenging contract KPN via belsimpel

op 04 oktober 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

ik ben zeer gefrustreerd over de service van KPN. Ik probeer mijn contract via belsimpel te verlengen. Ik had eerst een zakelijk contract en heb deze omgezet naar privé. Dit omdat ik er achter ben gekomen dat de telefoon privé goedkoper is dan zakelijk. Dit zou vorige week dinsdag al gebeuren en is uiteindelijk op vrijdag pas gebeurd. Sinds vrijdag ben ik bezig met belsimpel om mijn contract te verlengen, maar dat gaat niet omdat mijn gegevens nog in het “oude” systeem staan. Gisteren gebeld, het zou opgelost zijn. vandaag een email van belsimpel dat het niet opgelost is en dat KPN aangaf dat ik even langs een KPN winkel moest rijden omdat zij de enige zijn die dit kunnen doen. De dichtstbijzijnde winkel is voor mij 20 minuten rijden. De dame die me hielp, hielp me goed, maar tussen het gesprek tussen haar en mij riep haar collega naar me dat dit hier niet kon. En dat zij niet van belsimpel zijn, maar van KPN. Hij behandelde me niet als klant en terwijl ik aan de telefoon was met de klantenservice bleef hij maar doorpraten. Zeer onbeleefd zoals dit ging. Dit gaat om een meneer van 50-55 jaar met een kaal hoofd in het filiaal van Naaldwijk. Dit is klacht nummer 1, maar dat valt niet op te lossen.

Het probleem waar ik voor kwam kon daar niet opgelost worden en nu wordt er een servicemonteur opgezet. Overigens door de dame die mij keurig hielp in dit filiaal. Mijn probleem zou nu binnen 24 uur opgelost worden. Om eerlijk te zijn heb ik er geen vertrouwen meer in. Temeer omdat ik hiervoor drie weken bezig ben geweest om gewoon een telefoon via KPN te bestellen…. Dat is een te lang verhaal om te doen. Ik ben er klaar mee!!!

Wanneer mijn abonnement van KPN door belsimpel verlengd kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Brussaard