Klacht: Verlenging abonnement

op 20 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vriendin en ik hebben beide hetzelfde abonnement. Mijn vriendin haar abonnement ging een maand eerder in (11-04-2014).
Op 11 april 2016 kon mijn vriendin haar abonnement verlengen. Ze is overgestapt naar een sim-only omdat haar toestel nog goed genoeg was om er nog twee jaar mee te doen. Hiermee kon ze haar maandelijkse kosten van 45 euro drukken naar 15 euro.
Op 16 mei 2016 zou ik mijn abonnement ook kunnen verlengen. Dus ik blij naar de mijn kpn app. Ook ik wilde een sim-only abonnement van 2 jaar.
Nu heeft KPN in april de regels gewijzigd. Wij hebben beiden in april en mei 2014 onze abonnementen een half jaar voor de einddatum verlengd. KPN heeft nu besloten om alle nieuwe abonnementen in te laten gaan op de einddatum van het contract. Punt is nu dat ik 6 maanden langer voor mijn toestel betaal inclusief gebruik (data en belkosten). De kosten van het toestel zijn op 16 mei 2014 over 24 maanden uitgesmeerd en niet over 30 maanden. De klantenservice medewerkers blijven bij het standpunt dat mijn contract afloopt op 16 november 2016 en pas dan mijn abonnement kan wijzigen naar sim-only. Terwijl dat bij mijn vriendin wel direct is overgezet in april.
Ik voel mij hierdoor ongelijk behandeld.

Ik ben pas tevreden wanneer mijn abonnement per direct wordt overgezet naar een sim-only.
Mijn contract is ingegaan op 16-05-2014 met de duidelijke vermelding dat het een 2-jarig contract is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marc Ahles