Klacht: Verlenging abbonement

op 05 mei 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu 3 keer bij de KPN winkel geweest, 1 keer de klantenservice gebeld en 1 keer een klacht per brief ingediend bij KPN. Mijn contract zou voor 2 jaar zijn. Ik wil nu overstappen naar een andere provider, maar KPN blijft erbij dat mijn contract pas per 4-12-2017 afloopt. Dit is 8 maanden langer. Ik heb het contract gevraagd, waar ik voor getekend heb. Dit willen ze niet aan mij laten zien, tenzij ik een rechtszaak aanspan. Zeer ontevreden ben ik nu voor de 3de keer weg gegaan en moet ik mijn contract uitzitten. Vanaf December zal ik dan ook nooit meer met KPN in zee gaan.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze me het getekende contract laten zien met uitleg waarom ik niet na 2 jaar te hebben betaald, op kan zeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronvynil