Klacht: Verlengen abonnement en SIM kaart

op 11 juli 2019 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

KPN stuurt regelmatig een e-mail om mij erop te wijzen dat mijn mobiele abonnement verlengd mag worden en daarmee goedkoper wordt.
Van de week maar eens de link gevolgd en een verlenging SIM-only ingevoerd. Dan komt er een melding dat er een nieuwe SIM kaart naar ons zakelijk adres gestuurd zal worden. Waarom een nieuwe SIM kaart, Ik verleng toch alleen? Maar goed, eerste aflevering gemist, iemand ingepland om speciaal de volgende dag aanwezig te zijn. Nieuwe SIMkaart arriveert. Maar moet volgens documentatie GeActiveerd worden via KPN.com. Dat werkt niet; Combinatie mobiel nummer en SIMkaart nummer niet herkend Dan na een waardeloze, op niets uitlopende Chat-sessie met een computer maar de Zakelijke Klantenservice testen. 20 !!! minuten in de wacht. Eindelijk een medewerker aan de lijn, maar meneer, u was al klant, u heeft een werkende SIMkaart, blijf die aub gebruiken en leg die nieuwe ergens weg voor noodgeval ! Die heeft u NIET nodig
Waar slaat deze onzin op????

Excuses van KPN met een aanbod om de verloren tijd en kilometers voor een extra medewerker naar de zaak te vergoeden en te zien dat ze hun organisatie beter op orde hebben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PauldeRoock