Klacht: Verlengen abonnement

op 03 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vorige week werd ik gebeld door kpn met de vraag of ik mijn abonnement bij kpn wilde verlengen, aangezien ik tevreden ben zie ik geen reden om van provider te veranderen.
Nu kreeg ik deze week het nieuwe contract via de post en nadat ik het doorgelezen had viel mij op dat er op het contract staat “Overeenkomst nieuw mobiele aansluiting”. deze gaat in op 20-05-2016 ( maar goed verder klopte alle gegevens volgens mij wel) Mij heb ik een Samsung gsm en deze staan er bekend om dat ze meestal na twee jaar hun beste tijd hebben gehad. Nu is het bij alle providers bekend dat wanneer je een abonnement afsluit je vaak een gsm erbij uit kan kiezen dus belde ik met de kpn service lijn en vroeg of ik ook recht had op een andere gsm. nadat de dame met een collega overlegd had kreeg ik de mededeling dat ik er normaal gesproken recht op heb, maar helaas ben ik 2 dagen te laat dus kom ik nu niet meer in aanmerking voor een nieuwe gsm. heel raar aangezien mijn nieuw contract pas ingaat op 20-05-2016. Beetje jammer vind ik.. dit is dus schijnbaar de manier van bedanken voor 2 jaar klant te zijn bij kpn met mobiel, tv, internet enz. Je zou voor minder een andere provider zoeken toch??

Als kpn mij alsnog een nieuwe gsm aan zou bieden (zoals dat bij alle nieuwe klanten of verlengen van abonnement gedaan word!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door swagie