Klacht: Verlengen Abonnement

op 18 december 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Zondag jongstleden kreeg ik een melding van KPN dat ik mijn abonnement mocht verlengen. Ik ben meteen naar de website gegaan, om gebruik te maken van de aanbieding en heb een abonnement gekozen met de Iphone5 16gb zwart. Vervolgens kreeg ik een mail van kpn met de bestelling, welke nog verwerkt moest worden. Omdat op de site stond dat de telefoon dan binnen een dag bezorgt zou worden, heb ik op dinsdagochtend gebeld met de klantenservice. Ik heb gevraagd of de order wel goed was verwerkt of dat er misschien iets anders aan de hand was. Zij konden de order niet terug vinden in het systeem. De order moest opnieuw ingevoerd worden door een medewerker. Ik heb wederom aangegeven dat ik een abonnement wou met de iphone 5 16gb zwart, wat vervolgens werd bevestigd door de medewerker. Na de nieuwe bestelling via de telefoon krijg ik opnieuw een bevestiging van de bestelling via de mail, maar tot mijn verbazing zie ik een witte iphone5 16gb in de bestelling staan. Ik direct terugbellen met de klantenservice. Hier krijg ik te horen, dat ze de bestelling niet meer kunnen wijziging. Ik moet de telefoon aan de deur weigeren, daarna 21 dagen wachten voordat de bestelling geannuleerd wordt en vervolgens blijkt ook nog dat de levertijd van de zwarte iphone 5 16gb een maand bedraagt. Het komt er dus op neer dat KPN tweemaal achter elkaar een fout maakt, en vervolgens tegen de klant zegt: wij kunnen er niks aan doen, u zult nog maar even twee maanden geduld moeten hebben. Om dit soort gezeur te voorkomen heb ik juist altijd bij KPN een contract afgesloten, maar nu blijkt dat KPN ook afglijdt. Ik ga niet twee maanden wachten en wil overstappen naar een goedkopere concurrent, wanneer dit niet correct wordt afgehandeld.

versturen van een iphone 5 16gb (black) op korte termijn.
Ben ook bereid om hem bij de KPN winkel op te komen halen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 19 december 2012 om 11:31 geantwoord

Beste WWZ,

Naar aanleiding van je situatieschets heb ik even bekeken wat de status van je bestelling is, en het verblijdt me je te kunnen vertellen dat je toestel vandaag wordt afgeleverd.
Mocht je toch nog vragen hebben of ergens niet uitkomen bezoek dan gerust eens een van onze kanalen zoals Facebook (http://on.fb.me/10NUReI), Twitter (http://bit.ly/114k1oO) of het forum (http://bit.ly/V7Fms7).

Daan
KPN Webcare

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door WWZ