Klacht: verlengaanbod duurder dan andere provider

op 04 mei 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn vrouw mag haar abonnement verlengen. KPN biedt mij een iphone 5S aan met internet instap. Dit abonnement kost €22,50 p.m. en hierbij moet ik €99,- bijbetalen voor het toestel.

Als ik een nieuw abonnement afsluit bij of Vodafone of T-Mobile krijg ik precies hetzelfde abonnement met een gratis toestel! De (overigens aardige) medewerkers van de klantenservice geven aan niets te mogen doen en raden aan over te stappen naar een andere provider.

Ik ben al jaren klant bij KPN en vind echt dat ik een schandalige aanbieding krijg. Je zou verwachten dat KPN de klanten graag wil behouden.. Misschien moet ik inderdaad alle 2 de abonnementen en internet + TV bij Vodafone of Ziggo gaan afsluiten (krijg je ook nog eens een gratis sportzender erbij!)

Ik wil mijn abbo verlengen met dezelfde voorwaarden die ik ook bij T-Mobile of Vodafone krijg.. Het toestel dus gratis!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter27