Klacht: Verkopen als bedrijf op eBay

op 21 juli 2017 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Zoals zoveel klachten hier over eBay heb ook ik goederen verkocht op eBay, geleverd aan de koper met verzendmethode PostNL wat de koper heeft ontvangen volgens Track&Trace. Echter zegt de koper dit niet te hebben en heeft een claim gestart op Paypal (waarmee hij had betaald) welke door Paypal is besloten in het voordeel van de koper. Dit vond de koper echter niet genoeg, en deze heeft nog een claim gestart op eBay welke door eBay ook in het voordeel van de koper is beslist ook al stond hier dat EN de goederen waren bezorg EN dat zijn geld al teruggestort was. Hierna heeft eBay het geld nog een keer van mijn rekening afgeschreven.

Naast dat dit een klacht is, waarschuw ik iedereen die eraan denkt om internationaal op eBay te gaan verkopen.

Verder, heeft iemand enig idee wat voor gerechtelijke stappen hier tegen genomen kunnen worden?

Als eBay wordt bestraft voor hun stelende praktijken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TCG Toko