Klacht: verkoopbabbeltruc

op 21 februari 2018 over VakantieGarant in de categorie Online Reisbureaus

Telefonisch benaderd door Vakantie-Garant.com over een goedkope vakantiehuisjes aanbieding, per mail te ontvangen, na 2 weken kun je laten weten of je het wilt; dit ook zo besproken met de medewerker. Maar, dat is niet zo, als het bandje loopt, en je met ja stap voor stap moet bevestigen, blijkt dat je een aanbieding wordt gedaan die je moet annuleren binnen 2 weken op een speciaal telefoonnummer voor slechts eur 349. M.a.w.: niet annuleren is betalen. Wat een lage verkoopmethode zeg. Daarom gezegd dat ik niets wil ontvangen.

Gegeven de overige klachten van VakantieGarant rond deze datum vrees ik echter een factuur. Daarom vandaag (21-2) maar proactief een mail gestuurd waarin ik bij voorbaat annuleer en een aansprakelijkheids-stelling stel voor alle te maken kosten voor annulering en de invorderingskosten.

Als ik geen factuur krijg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over VakantieGarant

Reactie van de melder van de klacht Pim77

9 maanden geleden - Onderstaande mail vandaag (23-2) ontvangen van Vakantie Garant. Dat is een goed antwoord voor mij, en snel ook. Klacht daarmee goed afgehandeld. Geachte heer/mevrouw, Wij hebben naar aanleiding van uw klacht de betreffende telefonist tot verantwoording geroepen. Wij accepteren niet dat onze telefonisten onwaarheden vertellen. Klanttevredenheid is voor ons zeer belangrijk en doen ons uiterste best om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Echter willen wij u erop attenderen dat u geen interesse heeft getoond. Zodoende is er geen overeenkomst tot stand gekomen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Pim77

9 maanden geleden - Bovenstaand bericht is van mij (klager) en niet van Vakantie Garant

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over VakantieGarant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pim77