Klacht: Verkoop fuel sensor yam. objectno. 184215900848

op 13 mei 2020 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Beste op 29-5-2020 gemeld dat de levering van dit product niet goed is de benzine tank vlotter werkt niet de aanwijzer zit vast terwijl deze met de vloeistof (benzine) moet bewegen zodat je kan zien of er voldoende voorraad in de benzinetank zit, tevens is de meegeleverde rubberpakking vergaan en dicht dus niet meer af. Dit is gemeld aan ebay deze zou voor een retour ticket zorgen helaas werd mede gedeeld dat de verkoper een retour ticket zou verzorgen. Nu vraagt de verkoper of ik het artikel retouren deze melde mij ( 9-5-2020 Zoals ik in mijn vorige e-mail al zei, als je het item wilt retourneren, voel je dan vrij om dit te doen, er was niets mis met het item dat vóór verzending was gecontroleerd, je maakt duidelijk valse claims en misbruikt de retourprocedure van ebays, ik heb meldde je dienovereenkomstig op ebay. Zoals eerder geadviseerd als u het item retourneert, is de verzendkosten aan u en niet aan ons omdat er niets mis mee was) Dit laatste bestrijd ik ten zeerste het artikel deugd niet en werkt niet. Vindt het onjuist dat ik ook nog voor de kosten van een retour label moet zorgen terwijl het artikel al € 59,90 heeft gekost. Vindt het zeer on profesioneel dat je onderdelen verkoopt die niet werken en onjuist zijn wees dan sportief neem het in, en vergoed de kosten hiervan. Dan laat je zien dat je een goede ondernemer bent. Dit is een duur leermoment voor mij om om verder te gaan met Ebay als tussen persoon. Dit betekend dat iedereen zijn rotzooi kan verkopen en zich kunnen verschuilen dat het product is gecontroleerd door monteur in dienst van de verkopen zonder toevoeging van een document dat het echt is gecontroleerd en werkt. Dit is geen zaken doen, zo verkoop je je waar niet. Betreur de gang van zaken dat deze verkoper mij het vertrouwen schend in Ebay als tussen persoon en dat het geld gewoon foetsie is dit betekend weer een verlies waar niets tegen over staat.

Ik ben tevreden als de verkoper de kosten van het product vergoed.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ebay

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ebay nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Hullekes