Klacht: Verkleuring bank

op 25 juli 2016 over Montel in de categorie Lederwaren

Wij hebben in 2013 een mooi lime groene/stoffen bank gekocht bij Montel. Inmiddels is de bak niet meer mooi lime groene maar verkleurd en faal. Dit bij normaal gebruik. Montel geeft aan dat deze verkleuring zelden tot nooit voorkomt. Montel trekt deze conclusie aan de hand van foto’s die wij hebben toegestuurd. Op deze wijze hebben zij onze klacht ongegrond verklaard. Wij zijn van mening dat wij makkelijk worden afgescheept en zijn ook van mening dat je niet kan oordelen als er niemand fysiek heeft gekeken. Je verwacht van een merk bank waar een prijs kaartje aan hangt ook kwaliteit en niet dat hij naar 3 jaar eigenlijk rijp is voor vervanging.

Wanneer ik tevreden ben is dat eerst een iemand van montel komt kijken en ons niet afscheppen met een mailtje.
Ten tweede dat er een oplossing komt voor ons probleeem.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:51 geantwoord

Beste heer Krikke,

Dank u wel voor uw bericht.
We hebben reeds begrepen dat er een serviceafspraak voor u in het systeem is geplaatst waarbij de voorrijkosten betaald dienen te worden.
Indien u wenst nemen we contact met u op voor het maken van een afspraak

Vertrouwende u op deze wijze voldoende te hebben geinformeerd

Julia van Webcare Montel

Alle klachten die gemeld zijn door Rurud