Klacht: Verkleurd werkblad bij levering keuken

op 05 september 2016 over Kuchen Direct in de categorie Keukenleveranciers

Op 31 augustus 2016 werd mijn nieuwe keuken aangeleverd. De volgende dag begon het door mij ingehuurde eenmanszaakje met het plaatsen van de keuken. Bij de plaatsing bleek dat ik een flinke verkleuring had in het werkblad.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van Kuchen Direct en het verhaal + foto gestuurd. Zij waren het er direct mee eens dat het hier ging om een fabrieksfout.
Hun oplossing was echter niet de gewenste. Kuchen Direct kon/wilde geen financiële compensatie geven. Het enige wat zij konden doen was een nieuw werkblad leveren. Dit moest ik dan wel ”zelf” plaatsen, want hier had ik tenslotte voor gekozen. Na enige discussie bleef Kuchen Direct bij hun standpunt dat zij alleen een nieuw werkblad wilde leveren.

Nu mag ik dus mijn keuken er deels weer laten uithalen en over vier (!) weken het blad weer opnieuw laten plaatsen. Dit betekent in mijn geval dat ik dus ook opnieuw iemand moet inhuren. Ik moet dus zelf extra kosten maken voor het ”normale” resultaat, door een aanwijsbare fout van de leverancier. De omgekeerde wereld wat mij betreft.

Voorkeursoplossingr: Het huidige verkleurde werkblad volledig vergoed krijgen + de kosten van mijn aannemer (plaatser keuken) vergoeden voor het deels uitbreken en het opnieuw plaatsen en maken van het nieuwe werkblad inclusief apparatuur.

Minimaal gevraagde oplossing: het kosteloos leveren van een nieuw werkblad en de aannemerskosten die ik moet maken voor het afbreken van het oude werkblad + opnieuw plaatsen + op maat maken van het nieuwe werkblad vergoeden.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kuchen Direct in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kuchen Direct een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kuchen Direct

Heeft op 22 september 2016 om 08:54 geantwoord

Beste meneer Verpalen,

Allereerst excuses dat onze reactie via deze weg wat langer op zich heeft laten wachten. Ik heb uw ordergegevens erbij gepakt en zie dat uw melding intussen al is opgepakt door onze service afdeling. Wij gaan kosteloos een nieuw blad bij u leveren. Ik ga er van uit dat deze klacht naar behoren is opgelost. Voor overige vragen kunt u zich richten tot onze service afdeling, zij staan u graag te woord.

Arjan - Webcare Küchen Direct

Alle klachten die gemeld zijn door rick88