Klacht: verkeerdt product geleverdt

op 29 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb op 19-7-2015 en op 9-8-2015 geboden op de veiling van aluminium windschermen,deze 2 veilingen heb ik ook gewonnen.
na betaling de schermen ook netjes binnen gekregen,maar door omstandigheden had ik geen tijd de schermen te plaatsen.dus mooi in de doos laten zitten en niet bekeken.
Nu wou ik ze dus wel plaatsen maar tot mijn verbazing:2 schermen van dun blik en absoluut niet het geboden bedrag waard!
ik weet dat ik gelijk in de doos had moeten kijken,dus laat dit een waarschuwing voor een andere koper zijn,de schermen worden nog steeds aangeboden namelijk!!!

Tevreden met een goede beschrijving waar men op bied bij vv,wat betreft de windschermen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de producten niet aan uw verwachting voldoen. Mijns inziens is de eigenschap van aluminium dat het licht en dun is. Graag willen we van u weten wat u precies verwacht had van het product. Alvast bedankt voor uw respons. Met vriendelijke groet, Wim-Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Martin T

9 maanden geleden - Goedeavond,ik had van het product verwacht dat het zou zijn waar ik op geboden had: • Afmeting: 300 x 180 centimeter • Kleur: crème • Bijproducten: muurbevestiging en vloerbevestiging (voet) • Materiaal: zilvergrijs geëpoxeerd aluminium en polyester doek en ik krijg dus 2 windschermen van dun blik,er zit geen stukje aluminium aan.(voor de zekerheid gecontroleerdt mbv een magneet,en die blijft hangen) Verder is de kwaliteit van de schermen niet best,eerste keer dat ik hem gebruikte schoot het doek uit de buis die je vast zet aan de muurbevestiging. Ik had dus verwacht dat de schermen met een 'waarde van 199,95' die ik dus gewonnen heb ook iets van kwaliteit hadden gehad. Had vandaag ook gezien dat er sinds het verschijnen van mijn klacht er andere windschermen worden aangeboden,zonder de toevoeging aluminium? mvg,martin.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Beste Martin, Bedankt voor uw uiteenzetting. Het is nu helder waar u ontevreden mee bent. Wat ziet u als een oplossing? Met vriendelijke groet, Wim-Webcare VV P.S. Het windscherm dat nu op de site staat, is een ander type windscherm. Er is geen verband tussen de twee windschermen.

Reactie van de melder van de klacht Martin T

9 maanden geleden - Nou mooi dat u begrijpt waarom ik niet echt tevreden ben met de schermen. Tja wat zou ik een goede oplossing vinden? Ik vind persoonlijk dat vakantieveilingen een oplossing moet bieden,ik heb immers geboden op iets wat dus niet geleverdt is. En ik weet niet wat de mogelijkheden zijn,qua oplossingen.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 03 augustus 2016 om 11:52 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Het is mogelijk om een compensatie te ontvangen in de vorm van een geldbedrag, dus middels een percentage van het veilingbedrag of een veilingtegoed die je kunt inwisselen op een nieuwe gewonnen veiling. Indien u dit wenst vernemen wij dit uiteraard graag en kunnen wij nakijken wat de precieze compensatie zal inhouden.

Jeanne-Marie
Webcare VakantieVeilingen

Heeft op 05 augustus 2016 om 20:02 geantwoord

goedenavond,ik zie staan dat de klacht opgelost is maar ik weet nog niet wat de compensatie gaat inhouden.
zult u mij dus kunnen vertellen wat u mij precies aanbiedt?
ik kan wel zeggen dat ik akkoord ga met de geboden oplossing,maar dan wil ik natuurlijk wel weten waar ik mee akkoord ga....

Bericht van Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp uit uw vorige berichten dat u ontevreden bent over de windschermen en dat u daar een compensatie voor zou willen ontvangen. Echter, heeft u de windschermen bijna een jaar terug gewonnen. Eigenlijk bent u te laat met het melden van uw klacht. Ik wil u toch tegemoetkomen in deze kwestie, om deze reden wil ik u een veilingtegoed aanbieden t.w.v. 10 euro. Zou u ons kunnen laten weten of u akkoord gaat met deze vergoeding? Met vriendelijke groeten, Mara - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Martin T

9 maanden geleden - Hallo,dus u biedt mij 10e veilingtegoed omdat ik te laat ben met mijn klacht? Ik vindt het persoonlijk een lachertje....dus u mag uw 10e van mij houden. Maar wil u nog wel even melden dat u natuurlijk in feite de boel belazert door waardeloze windschermen te verkopen als alluminium windschermen ter waarde van 199,95. Dus mensen let op: er wordt 10e compensatie geboden tegenover 155e door mij betaaldt voor de rommel die vakantieveiling levert!! Klacht is dus niet opgelost maar ik doe hier verder geen moeite meer voor.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

9 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben dit intern voor u overlegd. VakantieVeilingen is van mening dat u te laat bent met het melden van uw klacht. Normaliter kunnen wij niets voor u betekenen. Desalniettemin willen wij u uit coulance eenmalig tegemoet komen. Wij zullen ter compensatie het bedrag van €50,- op uw rekening storten. Wij hopen dat deze zaak hiermee afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Leo Webcare VakantieVeilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Martin T