Klacht: Verkeerde voorlichting over een artikel

op 10 juli 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik kreeg van een vriendin het advies om een Leifheit systeem te kopen: emmer met uitwringpers, vloerwisser en overtrek. In de Blokkerwinkel in Baarle-Nassau staan dozen waarop dit systeem zo staat afgebeeld. Voor de zekerheid vraag ik informatie. De eerste medewerker die ik aanspreek roept een collega. Ik vraag haar wat er allemaal in de doos zit. Noe, er zit in wat er op staat. Ik vraag voor alle duidelijkheid of het complete systeem in de doos zit en dan 69,95 euro kost. Ik krijg een bevestigend antwoord. Bij thuiskomst blijkt alleen in emmer in de doos te zitten. Ik ben daarop terug gegaan naar de winkel en heb mijn probleem uitgelegd. De reactie was dat ik de doos met de emmer weer kon terugbrengen of een vloerwisser met een overtrek (37,95 euro en 15,99 euro) erbij kopen. Dat laatste heb ik dan maar gedaan. Ik ben helemaal niet tevreden over op de eerste plaats de informatie waar ik expliciet om heb gevraagd en dan daarna de ontwijkende opstelling van het winkelpersoneel over de oplossing. Dit vooral omdat mijn vraag over de inhoud van de doos tot twee keer toe foutief is beantwoord. Overigens gaf de doos wel de indruk dat het volledige systeem er in zou zitten.Maar juist dan, als een klant zijn vraag herhaalt moet je zeker weten dat je het goede antwoord geeft.

Ik zou tevreden zijn als Blokker mij een korting geeft op het totale systeem, zodat ik voor emmer, vloerwisser en overtrek in totaal 69,95 euro kwijt ben. Dit is het bedrag wat volgens de medewerkster het totale systeem zou kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door NellyWolfs