Klacht: Verkeerde verf

op 17 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Zat.j.l.heb ik twee bussen grondverf gekocht en thuis kwam ik erachter dat het verf was op waterbasis. Vanmorgen wilde ik de bussen ruilen maar het bleek alleen te kunnen met een aankoopbon ik heb aangeboden om mijn bankrekening te laten zien zodat men kon zien dat ik deze twee bussen zaterdag via pin betaald had maar de dame bleef bij haar standpunt Ik Vind het jammer dat men niet probeerde een oplossing te zoeken het is heel duidelijk dat de verf bij jullie weg kwam en natuurlijk had ik mijn kassabon moeten laten zien maar aan de hand van mijn bankafschrift had ik toch kunnen bewijzen dat de verf bij jullie gekocht is

Het zou prettig zijn als ik de verf alsnog te kunnen ruilen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rudiossel