Klacht: verkeerde tickets ontvangen

op 12 juni 2016 over Onlineticketshop in de categorie Kaartenverkoop

bij het afdrukken van mijn tickets voor gabbers op 23 juni 2016 kwam ik op de afdruk er achter dat de verkeerde naam en prijs is vermeld.
tickets zijn besteld onder de naam Ricardo van Leeuwen, t.w.v. 89 euro.
ordernummer 522367.
ik krijg echters 2 tickets onder de naam Aysel Handlogten t.w.v. 58 euro.
bestelnummer op de kaarten; 43529339.

als ik de de goede kaarten krijg waar ik voor betaald heb.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Onlineticketshop

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Onlineticketshop nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onlineticketshop in behandeling genomen

Bericht van Onlineticketshop

6 maanden geleden - Beste Ricardo Bedankt voor uw e-mail. Wij als Onlineticketshop zijn een doorverkoop van kaarten. Dit staat op elke pagina op onze website aangegeven en in onze algemene voorwaarden. Daar wij doorgaans meer betalen voor onze kaarten, ontstaat er een prijsverschil. Daarnaast houden wij rekening met de marktwerking. De naam die op de kaart staat is de naam van de eerste koper. U heeft bij ons kaarten gekocht voor de 1e ring en wij hebben u kaarten toegestuurd voor vak 108 en dit vak bevindt zich op de 1e ring. U heeft dan ook de juiste kaarten gekregen die u bij ons gekocht heeft. Met vriendelijke groet, Marjolein de Vries

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onlineticketshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onlineticketshop

Heeft op 05 juli 2016 om 10:11 geantwoord