Klacht: Verkeerde tickets gekocht

op 05 augustus 2017 over Holi Fusion in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste mensen,
mijn broertje heeft onlangs twee tickets voor €54 besteld voor het Holi Fusion evenement in Eindhoven. Echter kwam hij er later pas achter dat het de verkeerde tickets zijn, het moesten die voor het evenement in Maastricht zijn. Na meerdere mailtjes gestuurd te hebben, heeft hij niks van hen vernomen. Uit wanhoop heb ik een berichtje via Facebook naar de organisatie gestuurd, met enig geluk heb ik antwoord gekregen. Meneer/mevrouw zei ons dat we maar een mailtje moesten sturen, dan zouden ze kijken naar de mogelijkheden om de tickets om te ruilen. Mijn broertje heeft weer gemaild en daar kreeg hij voor zijn neus gegooid dat het niet mogelijk was om de tickets om te ruilen. Tevens kregen wij via Facebook te maken met een man/vrouw die geen fatsoenlijk Nederlands sprak. Ik bedoel dit niet racistisch, maar een goede organisatie laat iemand vragen beantwoorden die beschaafd Nederlands spreekt. Enkele gesprekken later verloor mijn broertje zijn geduld en vertelde deze persoon dat hij een cursus Nederlands moest gaan leren om zijn fouten te verbeteren, niet zijn slimste zet. Onprofessioneel kregen wij als antwoord dat wij een \\\\\\\’cursus begrijpend lezen\\\\\\\’ moesten gaan volgen, omdat er al meerdere keren gezegd was dat de tickets niet geruild kunnen worden. Ze hadden ons ook aangeraden om de tickets van Eindhoven op ticketswap te zetten, maar de tickets krijgen we pas zodra het evenement dichterbij nadert, zodoende hebben we ook geen tijd om ze op ticketswap te zetten aangezien we een bestand moeten uploaden dat we nog niet eens in handen hebben. Ik vind het erg vervelend voor mijn broertje, omdat hij er nu €54 voor betaald heeft en er hard voor werkt. Tevens snap ik er ook geen bal van waarom de tickets niet geruild kunnen worden, ze verkopen daarentegen toch ook combitickets van Maastricht + Eindhoven?

Ik zou graag willen dat mijn broertje zijn geld terug krijgt en de tickets geannuleerd worden, zodat hij toch tickets voor Maastricht kan kopen. Ik ben nog tevredener als de tickets zonder problemen geruild kunnen worden en hij met alle plezier met zijn vrienden mee kan.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holi Fusion over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Daniek Crolla