Klacht: verkeerde tegel nummers

op 09 oktober 2016 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

twee maanden geleden hebben we tegels gekocht in de praxis Emmen, we werden geholpen door een medewerker, hij pakte de tegels van een pallet en zette die op het karretje. Ongeveer zes weken later laten wij de tegels plaatsen en dan blijken de kleurnummers verschillend te zijn en de kleur verschil valt op. Terug naar praxis willen doos omruilen maar de goede tegels zijn niet meer aanwezig, worden super geholpen door klantendienst. Klantendienst stuurt mail naar andere filialen en vinden er een in Maassluis, wordt verstuurd naar Emmen helaas zijn er maar vijf tegels in de doos heel overgekomen van de 20. Nu nieuwe doos ontvangen en betaald, moeten nu opnieuw tegelzetter inhuren voor laatste tegels. We hadden beter de allerduurste tegels bij een ander bedrijf kunnen kopen was goedkoper geweest.

Ben tevreden over de afhandeling van de klantendienst (SUPER) maar blijven wel met veel kosten zitten, wij hadden het een leuk gebaar gevonden dat ze hadden gezegd uw laatste doos is gratis als service. Wij hadden dan nog wel meer kosten gemaakt maar het was toch een leuk gebaar geweest.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Praxis in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Praxis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Praxis

Heeft op 27 oktober 2016 om 09:11 geantwoord

Geachte heer Dragstra,

Bedankt voor uw bericht aan Praxis.
Wij zullen vanuit ons klantenservice verder contact met u opnemen, om het zo goed mogelijk voor u op te lossen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Graag zien wij uw reactie tegemoet.

Praxis Klantenservice

Kijk ook eens bij onze online deals

Alle klachten die gemeld zijn door Henk dragstra