Klacht: Verkeerde shag (fout Jumbo) wordt niet teruggenomen voor juiste

op 10 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Het gaat om Jumbo Molenplein te Heerenveen. Sinds jaar en dag doe ik hier mijn boodschappen een zo ongeveer 2 maal per week koop ik hier een pakje camel halfzware shag.

Na de opening van het nieuwe winkelpand van deze Jumbo zijn zij overgegaan op een ander systeem wat betreft shag en sigaretten. Waar het eerst achter de balie stond, moet het nu worden ingetoetst op een scherm en komt het uit een elektronisch aangestuurd systeem. Al sinds dag 1 gaat het telkens fout. Steeds komt de zware variant van de Camel shag eruit wanneer je de halfzware variant aantikt. Dit probleem is bekend bij hen, meestal openen zij de kast en pakken het er alsnog handmatig uit. Voor de duidelijkheid, 9 van de 10 keer gaat het mis. Opletten geblazen want de pakjes zwaar en halfzwaar lijken bij Camel heel erg op elkaar.

Vandaag haalde mijn partner voor mij een pakje shag en kreeg dus ook de zware variant. Hij had dit niet zo snel door omdat hij dit normaal niet koopt. Bij de auto aangekomen zag ik het en vroeg hem terug te gaan. Echter weigerde de Jumbo om de shag om te ruilen voor de juiste variant. Ineens mogen rookwaren niet geruild worden. Op zich geen verkeerd punt en als er nou 2 dagen tussen hadden gezeten dan had ik het zeker begrepen. Hier ging het echter om 5 minuten. Het pakje is enkel in de hand gehouden, niet geopend, niets.

Jumbo is bekend dat dit steeds fout gaat, in de afgelopen 8 maanden hebben zij niets ondernomen om het probleem te verhelpen. Maar dat zij weigeren hun fout te herstellen vind ik grof en ontzettend klantonvriendelijk. Wat ik al zei, het was 5 minuten.

Ik zou graag alsnog een pakje Camel halfzware shag ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Flapperdeflap