Klacht: Verkeerde product gekocht op basis van verkeerde advies door praxis personeel.

op 20 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Enige tijd geleden heb ik bij u praxis filiaal Fokkerweg 50 een partij aan piepschuim vierkante platen gekocht van 8 cm dikte om geluid te reduceren van de bovenburen.

Uit informatie van u personeel was het aan te raden dit te gebruiken en dat dit voldoende kan helpen.

Ik heb een investering gedaan van ongeveer 400 Euro wat achteraf een zinloze toepassing is op mijn plafond.

Ik wil u hierbij vriendelijk verzoeken om mijn hele groten deel van de gemaakte kosten te vergoeden ivm met een verkeerde advies van u personeel.

Ik kan u een aantal bonnen van de gekochte product aantonen, Ook kunt u indien noodzakelijk Foto's van mijn plafond waar ik de piepschuim platen heb opgeplakt.

Indien u hier niet mee akkoord gaat ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen waarbij ook de documentenbond word ingelicht.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Zarouki

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zarouki