Klacht: Verkeerde Prijskaartjes

op 14 juli 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Mijn vriend en ik zijn samen naar de action geweest. We zochten een luchtbed voor een vriendin van ons. Voor het luchtbed stond een prijskaartje van € 7,49 . Prima dachten wij, toen we bij de kassa kwamen was de prijs €11,49 ik dacht dat klopt niet en zei dat gelijk. Die vrouw zei dit is de prijs van dat luchtbed ik zei dat staat er niet voor. Die vrouw rekende verder af met ons en kregen geen reactie van ik ga even kijken. Dit vonden wij al heel slecht. Ik dacht zouden wij het dan echt verkeerd gezien hebben en toen Ben ik terug gegaan naar binnen om te kijken. Weer zag ik het prijs kaartje 7,49 staan toen dacht ik misschien het vak daarboven maar daar stond geen 11,49 die prijs was een stuk hoger. Toen heb ik een vrouw erbij gehaald en zei \”dan stond dat kaartje verkeerd\”. Ik vond het zeer slecht van de winkel dat ze niet toegaven van het is onze fout u krijgt het geld wat u meer betaald heeft terug.

Toen ik thuis was heb ik direct de klantenservice gebeld en het verhaal uit gelegd. De mevrouw heeft me tijdje laten wachten en is de winkel gaan bellen. Tot mijn grote verbazing kwam er een heel ander verhaal dan wat er werkelijk gebeurt was. Iemand zou het luchtbed in het verkeerde vak hebben terug gelegd. Maar wat toevallig dat alle luchtbedden die er nog waren in dat vak lagen. Ik vind dit een zeer slecht excuus want dit zou betekenen dat iemand alle luchtbedden wou kopen en daarna alles in het verkeerde vak heeft terug gelegd. Dit lijk mij zeer onwaarschijnlijk. Ik werd een beetje geïrriteerd doordat de vrouw van de klantenservice helemaal bij het woord van de vrouw bleef. Ik voelde me genegeerd. Ik heb de vrouw een paar keer proberen uit te leggen waarom dat verhaal uit mijn ogen niet klopt. De vrouw bleef bij het woord en het was te merken dat zei graag wou ophangen. Ik vind het vervelend dat ik zo geholpen ben.

Als de winkel een fout maakt vind ik dat ik daar niet onder hoef te lijden en dat de winkel het gewoon eerlijk voor de prijs moest geven wat er voor stond. Ook als er een verkeerd kaartje hangt vind ik dat niet onze fout.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kaylee niet blij