Klacht: Verkeerde prijs bij artikelen

op 14 maart 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Vandaag wilde ik een tochtstrip halen bij de praxis en zag ze hangen voor 0,99. Bij de kassa bleek deze echter 5,20 euro te zijn. Daarop zei ik tegen kassière dat er 0,99 als prijs bij hing. Collega ging controleren en kwam op 5,20 euro. Daarop ben ik weer naar de locatie gelopen in het filiaal waar er nog 4 hingen met dezelfde prijs erboven. De medewerkster van praxis zei dat het niet juist was en haalde heel snel de artikelen weg. Daarvoor heb ik gelukkig een foto gemaakt van de situatie in de winkel. Ik werd niet echt netjes behandeld vond ik, omdat het net lijkt alsof de klant dit maar moet controleren. Daar ben ik het niet mee eens. Vervolgens bij de kassa heb ik het artikel niet gekocht. Dit was geen klantvriendelijke actie en dien daarom deze klacht in hierover.

Als ik de prijs betaal voor het artikel wat er bij staat. Het is niet een fout van de klant en vind dat een winkel hier coulant op moet reageren naar de klant.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aussie67