Klacht: Verkeerde plek toegewezen

op 09 oktober 2016 over GelreDome in de categorie Concerthallen

Mijn zoon had een Golden Circle VIP kaartje voor het Justin Bieber concert waar hij €355 euro voor heeft betaald, maar kreeg door de beveiligers te horen waar hij in de rij moest staan, en ja dat was Golden Circle, maar niet VIP! Hij had dus al veel eerder naar binnen gemogen en zou een merchandise pakket hebben gekregen als hij in de juiste rij had gestaan én hij zou op een veel betere plek hebben gestaan, door het kaartje dat hij had.

Ik ben tevreden als hij geld terug krijgt, want de plaats waar hij nu heeft gestaan kostte slechts rond de 100 euro. Een vergoeding voor het verschil tussen de gewone Golden Circle en de Golden Circle VIP, lijkt mij hier op zijn plaats, want de teleurstelling kan niet in geld worden uitgedrukt aangezien hij hier al sinds februari naartoe heeft geleefd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GelreDome

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GelreDome in behandeling genomen

Bericht van GelreDome

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Kunt u uw klacht mailen naar info@gelredome.nl dan kunnen wij deze in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, GelreDome

Alle klachten die gemeld zijn door justinbenjaminsen