Klacht: Verkeerde plaats aanduiding

op 30 januari 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Veel tomtoms geven bij ons de verkeerde woonplaats aan ,wel met de zelfde straatnaam en huisnummer . ons adres is C Versteeg Bazeldijk 2A 4231 ZD Meerkerk .De TomTom geeft dan aan Osar van Holland auto’s Bazeldijk 2A 4221XV Hoogblokland .Ook op postcode geeft de TomTom het verkeerde adres aan .Dit geeft veel frustratie bij mensen als ze in meerkerk moeten zijn .

Als dit probleem op gelost is

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Bericht van TomTom

5 maanden geleden - Hoi Christa, Wat vervelend om te horen dat je adres verkeerd word weergegeven op onze kaarten. Ik heb even ter vergelijking de kaart van Google Maps erbij gepakt en zie dat het adres daar op een andere locatie staat dan op onze kaarten. Heb je toevallig al eens gekeken op Google Maps en klopt de plek die zij aangeven van je adres wel? Als dat klopt op Google Maps dan weet ik wat exacte locatie is die ik moet doorgeven aan onze kaartontwikkelaars om het probleem te verhelpen. Mocht je zelf ook rechtstreeks wijzigingen en fouten willen melden, dan kan je op onze website gebruik maken van de Map Share Reporter. Je vind deze via de volgende link: http://www.tomtom.com/mapshare/tools/ Alvast bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 24 april 2018 om 17:01 geantwoord