Klacht: Verkeerde pilletjes

op 03 september 2016 over Slimhca in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Op Facebook kwam een advertentie voorbij van makkelijk kilo’s kwijtraken met de SLIM HCA pilletjes. Gepromoot door SBS (tv zender). Daar stonden gele pilletjes op de advertentie. Ik bestelde de verpakking eenmaal. Wanneer ik ze thuis gestuurd kreeg, kreeg ik pilletjes die doorzichtig waren met een inhoud dat op zand leek. Zelfde kleur en substantie. Ik heb toen SLIM HCA klantenservice gebeld. Ik heb verteld dat dit product niet aan mijn verwachting voldeed en dat ik het er maar vreemd uit vond zien. Ik verwachtte de gele pilletjes die in de advertentie stond. Mevrouw van de klantenservice kon hier niks aan veranderen. Alleen zouden ze er in de toekomst rekening mee houden. Maar dan is er voor mij nog niks opgelost. Eenmaal einde gesprek was ik ten einde raad. Op de website stond dat als de verpakking dicht was dat het dan nog retour gezonden kon worden. In die zin niet van toepassing voor mij omdat ik pas na het openen de pilletjes zag en toen dus pas de ‘klacht’ zag; andere pilletjes dan er gezegd werd. Volgens de klantenservice bevat de pil dezelfde inhoud en dezelfde werking maar is hij van buiten alleen anders. Als ik dit van te voren had geweten had ik ze niet besteld. Want ik ga niet zomaar wat slikken wat eruit ziet als zand.

Ik verwacht op z'n minst dat de rekening die voor 13/09/2016 betaald moet worden, ongedaan kan worden gemaakt en dan ben ik bereid om de pilletjes terug op te sturen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slimhca over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door xedithvdbroek